Elly en Anton Siedsma in LIFE en COOKING op 02-04-2006

10-05-2012 21:34

000%20Foto%20%20LIFE%20&%20COOKING%20%2002-04-2006%2015%20x%2018.jpg

Beste mr en mvr Siedsma,   
Graag wilde ik u hartelijk bedanken voor uw komst bij het programma Life & Cooking. Ik vond het erg gezellig om u er samen bij te hebben! Wel vond ik het erg jammer dat RTL 4 niet genoeg tijd voor me had ingekocht om u allen te laten spreken: helemaal aangezien ik u samen als eerste had uitgenodigd vind ik het erg vervelend dat het zo is gelopen... Daarom wil ik vooral U samen erg hartelijk bedanken voor uw sportieve houding tegenover Life & Cooking!  
Ik begrijp volkomen dat het absoluut niet leuk is, zelfs een tegenvaller om zo op het laatste moment te horen dat iets niet door gaat. 
Ik hoop dat u zich nog wel heeft vermaakt in het publiek en dat alles verder wel naar wens is geweest.  
U kunt een artikel over de VZJ op de website van Life & Cooking lezen op de volgende link:

https://www.lifeencooking.nl/artikelen/artikel.php?objid=1531989

 Anders kunt u in de zoekfunctie links boven in de website het zoekwoord " verzamelaars" invoeren en dan kunt u het ook vinden. Nogmaals, hartelijk dank voor uw komst maar vooral de gezelligheid!

Hartelijke groeten,
Anique van der Hulst

https://www.lifeandcooking.nl/lnc/controller/image.jpg?livelinkDataID=1532616

Op de Site van Life en Cooking :     Verkade plaatjes
Anton Siedsma is een verwoed verzamelaar van plaatjesalbums. Anton spaart vooral plaatjes van verkade producten. Het verzamelinstict heeft Anton van zijn moeder mee gekregen. Het plaatjes plakken en verzamelen van zijn moeder zorgde ervoor dat er een groot aantal verkade-albums in de boekenkast kwamen.
Meer info:
https://home.quicknet.nl/qn/prive/siedsma